dilluns, de juny 30, 2008

Secretivo Marcelino

El divendres aprofitant que un acaba a les 15h... vam empalmar feina amb una escapada rapida amb en Joan i l'Arnau cap a Montserrat Nord. Quan vas amb penya que tiba fort... passa que acabes anant a on et va gran; així que vam patir de valent al Secretivo.

Per començar, en Joan proposa la Menguele Decapitele, un 7b (anterior 7a+); comenta que amb descansos i tal.. es factible i que es molt guapa. Jo personalment m'hi vai arrastrar bastant, i fins i tot vam tibar una mica massa d'algun punt que no tocava i el dia seguent em sentia el braç esquerra.

Mentre ells seguien tibant-li a aquesta, jo em vaig inclinar cap a la marrana; una fisura/diedre de 6c que segueix una diagonal amb un lleugeret desplom. Bastant guapa, la vaig estar lluitant fins al punt clau, on no va ser possible aguantar-me al canto que tocava. Despres la repetiria amb toprope i encara en treuriem alguna cosa de bo.

Mentrestant veuriem en Joan tibar-li a la Paula, 8a+; aquest si que esta fort...

Com a comentari del sector... indicar que les primeres xapes no solen estar precisament aprop i et jugues alguna que altre galeta important. Això si quan s'en va el sol s'hi esta de conya !!

2 comentaris:

Gatsaule ha dit...

Et veig molt freeky darrerament Piter !

Piter ha dit...

Doncs si... ultimament els camins de la muntanya m'han portat pel frikisme maxim !!!

De totes maneres no abandono el "lado oscuro" ... i avui m'he cascat una d'aventura maxima de tope classic... proximament hi haurà un post al respecte !!!