diumenge, de març 09, 2008

Bellavista returns

Aquest diumenge tenia ganes d'escalar.. la meteo no es presentava massa atractiva, pel que inicialment em va costar trobar gent per anar a tibar. Finalment, el meu germà va dir que s'apuntava i ens vam decidir a tastar de nou aquesta zona tan guapa que es Bellavista.


Mentre ens acostem.. somriures !! a la Garrotxa tenim un dia esplendid i el sol sembla que escalfara una mica i tot. Pero com que tot no pot ser positiu... si que cal destacar que tant l'Albert com jo estem una mica cansats.. i l'aprox ens deixa cansadillus.



Ens posem en un 6a, alguns li diuen V+, i deu n'hi do.. algun passet costa lo seu i fa que t'ho pensis una mica i tot. Baixo de la via animat.. el 6c de la fisura em crida l'atenció, l'últim cop vaig ser incapaç de resoldre el pas a mitja via i vaig suar a la fisura superior. Primer pegue.. em penjo al pas quan ja el tenia mig resolt.. m'ho torno a mirar... sera aquesta nyapeta.. o potser aquesta mitja orella.. no trobo la sequencia.. i pujo a cop de cinta. La fisura superior si que em surt sobrada.. quin tram més guapo !! De baixada em paro al pas, i veig la sequencia !!!

Li torno a tibar.. i encadenada sobradament... fins i tot em sembla fàcil i tot, com canvia quan veus clars els moviments, en aquest cas bonissims !!


L'Albert al 6b peleon... i jo a l'antic moc que ja no existeix (fotos arxiu)

Seguidament inspirats ens n'anem a provar les xurreres del 7a de l'esquerra de tot, com q es veu complicadillo.. decidim entrar-hi en top pel 6b peleon del costat (deu n'hi do.. s'han de tenir ben posats per encadenar aquest 6b... almenys a mi aquesta via s'em dona fatal.). Em poso al 7a on descobrim que s'ha trencat el moc caracteristic.. de totes maneres el grau de la via no canvia. La via es de les de pila.. i despres de tibar una estona de tufes.. els braços ja no aguanten.. pilla aquiiii!! a base de resposos em surten quasi tots els pasos, només la sortida de les tufes s'em resisteix.. pero veiem color per a proxims intents!!


En primer pla la placa del presumpte 6c.

Acabada la via.. s'acaba el sol !! pero tot i estar cansat, tinc ganes d'una ultima via on encadenar i marxar amb millor gust de boca.. el 6c+ esta ocupat... així que anem a provar el presumpte 6c de la dreta de tot (si.. a nosaltres ens va aixo.. de passejar per la zona, de punta a punta !!). I en dic presumpte, perque a la que entres a la placa et quedes flipant, allò es tant llis com les parets de casa.. ho intento a base de A0, pero com q no li veig futur.. em poso a la via del costat.. que havia de ser 6a.. pero q tampoc s'em dona massa be.. total.. desmuntem i cap a casa. O els que van donar grau a aquestes dues vies son molt lolos o vam acabar molt malament el dia jeej

Suposo que deu ser això últim, el fred un cop marxa el sol es deixa notar.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

bones!

quin és el 6c de fissura? número de via?

recomenable?

salut i gràcies!

carles

PGB ha dit...

Bouu!! Al final veu poder sortir! bé bé! Jo estava jalant-me un sushi a Londres quan em vas trucar ehehhehe.

Ja m'ho van dir que s'havia trencat el moc... :S
Igualment, el dia va donar de si, no? Tibant de valent que es el que compta!

I les fotos reaprofitables... perfecte! Si hi surto jo hi tot ;) (penjat com un xorisso) :P

A veure si ens veiem bou!

Piter ha dit...

Carles: el 6c que descric es la numero 8 de la foto que penjo al blog. A mi em va agradar molt.. es variada, a baix placa llisa tumbada, al mig regletes petites i a dalt una fisura a pujar en plan bavaresa.

Jo la vaig disfrutar de valent.

Si hi vas.. ja diras q t'ha semblat.

Pere: Doncs lo del moc una llastima, tot i que no canvia el tipus de via.. ara li tinc ganes a aquesta. A veure quan coincidim.. que fa temps q no ens veiem a les parets !!!