diumenge, de maig 13, 2007

Estrenant corda al Faraó

[divendres, 10 maig 2007]

Aquest divendres em vaig comprar una corda d'esportiva.. al final l'escollida va ser una Edelrid de 70m, tot i que vaig estar dubtant amb una Edelweiss. Finalment el preu, els consells del venedor i les poques ganes de trencar-m'hi el cap em van fer decidir.

Posats a tenir nova corda cal estrenar-la.. aixi que ens en vam anar a Montserrat, concretament al Faraó de baix sector dreta on vam fer quatre vies mal contades a la tarda.

- Via 5, V.25m. son 5 metres de V i la resta de IV fàcil.


L'Edu a la via 5, jo a l'Aresta Escofi i la Montse a la via 3.

- Aresta Escofi (L1), IV. 20m. Una via molt facileta ideal per qui vol anar de primer i no s'atreveix gaire quan els seguros allunyen una mica.

- Via 3, 6b. 25m. M'hi poso pensant que es un 6a... i no !! deu n'hi do com tiben els primers metres... després 20 metres de IV fins a la reunió.

Acabades les 3 vies.. tirem cap a Girona, que demà em toca fer via llarga a Vilanova.