dilluns, d’agost 25, 2008

Esbargida per Solius,

El diumenge tarda necessitava desconectar... així que amb en Jordi i l'Albert, ens vam escapar a Solius a tibar una miqueta. El resultat no podia ser millor... en Jordi, gironí de tota la vida, només havia escalat en escoles barcelonines.. i finalment s'estrenava en terres gironines.. i va ser a lo grande !! Que fort que esta el tiu...

Després d'un inici amb la via facileta: puja com puguis, V; ens n'anem al totxo del porc on hi ha la mítica Basarda, 6c de quatre o cinc moviments durillos... ideal per al tipus d'escalada d'en Jordi.
L'unic que va encadenar va ser en Jordi.. jo com sempre em vaig caure al pas clau... i en dos intents seguits !!

Però no ho volia deixar així... i vam anar cap a Trempera Matinera, 6c, que finalment vaig poder encadenar posant cintes i tot... que dura que es fa aquesta via !! En Jordi que esta a tope.. se la treu al primer intent... i l'Albert prefereix reservar-se per l'última via del dia, la via 10, 6a/b de l'esperó.

Total.. una jornada excel·lent, i ara uns dies per Ayna... a veure que si cou.

1 comentari:

PGB ha dit...

Hey Perico, jo vaig ser-hi dissabte.
La via 10 de l'esperó és la Beatle Juice. Un 6a+ que em va sortir al 2n intent dps d'un petit saque al crux.

La Basarda encara es resisteix? Jo la tinc al punt de mira també ;)

Enhorabona per la Trempera Matinera, no és gens fàcil!