divendres, d’abril 27, 2007

Anar fent boca per a l'estiu !!

Bé... avui no ha estat precisament un dia d'estiu, no obstant amb l'Albert hem agafat el cotxe i hem anat a voltar per la provincia a mirar zones de les que n'haviem sentit a parlar.

La principal descoberta del dia, ha estat una zona de psicobloc que m'havia comentat en PGB, a qui si no estic errat li havia comentat en Tranki. Tot i que portavem el banyador i la tovallola, al final el dia s'ha obert massa tard, i la veritat es que tirar-se a l'aigua mentre queien quatre gotes tampoc convidava massa.


La paret de boulder seria la de l'esquerra

Com que no ho hem testejat la zona propiament més xunga, descriurem la zona amb paraules d'en Tranki: El boulder fa entre 15 i 17 mts, es un mar de bon canto (entre un V i V+) a l'estil de Vilanova de Meià... ratlles de canto gran, el canal es molt profund (8mts) i no tens risc d'onades donat que la illeta protegeix el lloc de les ones... Es per sentir el POWER d'escalar sense corda !!

Al passejar-nos per alli corroborem lo de hipersuperboncanto i roca aspera q s'agafa un munt. Apa... aviam si aviat hi tornem amb un sol radiant i podem fer una piada completa !!

On es la zona ? a la costa brava sense dubte !! La població que es veu al fons de la foto de la dreta es inconfusible !! com a pista ... mirar al mapa alguna punta amb una illa proxima.

Per cert.. (i aixo tambe serveix de pista) algu sap on cauen les vies d'esportiva de Sant Feliu de Guixols ? mira que les he buscat.. pero no hi ha hagut manera. M'havien comentat algo d'una rotonda sortint en direcció a Tossa pero no he trobat la susodicha rotonda !!

2 comentaris:

PGB ha dit...

Buff.. que arribi ja l'estiu i cada tarda a fitxar al psicobloc de la costa brava! :P

Anònim ha dit...

L'estiu passat vam fer una ruta amb caiac i vam passar per aquí. Ja em vaig fixar amb les roques i fins i tot sense saber-ho vaig dir: "aquí es pot fer psicobloc.
Mira per on!

Salut!