diumenge, d’octubre 28, 2007

Volta i volta per Bellavista !!

Aquest finde tocava Girona, i no n'hi havia per menys... es temps de festes a la ciutat; i pel dissabte en PGB em va proposar que li fes de guia a un magnific pany de paret de la Garrotxa: Bellavista. Com era d'esperar el divendres vam sortir de festa, la primera jornada de festes no es pot desaprofitar !!! Així els tres que ens vam reunir, al final es va apuntar el meu brother Albert, anavem algo més cansats del que tocaria.


Només d'arribar al parking sorpresa: hi han 4 cotxes !!! coi.. si aqui no hi ha mai ningu!! pero res que al final vam ser només el grup aquest de 6-7 persones i nosaltres. En quant a meteo, teniem un sol esplendid que com era d'esperar calentava de valent la paret, així que rapidament ens quedem en maniga curta a afrontar les primeres verticals, ... i m'adono de la gran cagada del dia... els gats no estan a la motxilla (i mira que en tinc 4 parells)... pero tots a barna.. total que em tocara escalar amb els gats que portava el meu germà que tot i no ser el meu número em van acceptablement bé.



La primera del dia es el cinquillo... la numero 5 de les meves ressenyes, la comença l'Albert.. segueixo jo i acaba en PGB.. tots encadenant. Com diria en Pere es un cinquillo tecnic, de fet tot i no ser difícil te la tens que mirar una mica. Seguidament ens posem a la via 10: V+/6a, algun passet més tecnic a baix.. i a disfrutar del canto a dalt, encadenem tots... tot i que alguns ja van dient que allò es més del que es proposa. La veritat es que es una via prou interessant.

Després d'aquesta ja tinc ganes de tibar al 6b de 30m.. pero com que demanen algo més assequible.. ens posem a la via 6, d'un grau proposat deV+/6a. En PGB fa els honors.. encadena sense masses problemes, despres l'Albert se li entravessa un pas... i a disfrutar de valent a base de vuelos, pel que finalment decideix deixar-ho per un altre dia. I jo recordant la via fàcileta em lio més del que era d'esperar i tot i encadenar m'enduc algun susto en forma de relliscada de peu semi-controlada.



Ara si que ja toca la via 9, un 6b de 30m que en Fransesc em va comentar en un post que es deia "El millor 6b del món", la veritat el nom potser es una mica exagerat pero es una molt bona via. M'hi poso a disfrutar i vaig cantant els passos a en PGB, fins que ja cansat i en els trams de més tibar no estic massa per histories i simplement tiro amunt. Ell no ho veu massa clar i decideix posar-s'hi en top-rope... les vivencies ja ens les explica al seu blog.

Per acabar i sense baixar el ritme ens posem els tres a la via3, un 6b que segueix un tram una mica adriedrat, pero el tram més dur es l'arribada a la reunió. Encadeno a vista... pero a dalt.. suant de valent. Posteriorment faran els honors tant l'Albert com en PGB.. aquest ultim encadenant en top-rope.



Per ultim els enganyo per anar a provar la via 15, un 7a de l'inici de la via de desplom. Avui portem la canya.. per tant ens salvarà de qualsevol aleje maligne jeje, al final vaig treient els passos fins que a 2 parabolts de la reunió m'entra el guiñe, demano la canya i vaig pescant els parabolts i la reunió. Després de pensar-ho fredament.. crec que hauria pogut arribar fins al penultim parabolt... l'arribada a la reunió si que no li vaig veure el color... per tant queda de deures que sense canya tambe la puc muntar.

Al final m'he quedat amb ganes de tornar a prova la num1, un 6c on l'ultim cop em vaig quedar sense resoldre'n el pas dur. Pero ja hi hauran noves visites per anar provant les diferents vies que falten....

En definitiva... s'acosta temporada de buscar parets calides i aquesta es una molt bona opció.

5 comentaris:

PGB ha dit...

Bou, un 10 de lloc!
Em va agradar molt ;) Ideal pels dies freds d'hivern :)

Sobre els graus de les vies... bé, ja has vist que hi ha discòrdia hehehe. Jo ja he posat els que em van semblar a mi :) i que consti que he rebaixat els que proposava en un principi!!! :P

Res més bou, el proper dia que hi torni a veure si m'animo a provar els setens. Farem sessió de rocòdrom abans! ;)

Raquel ha dit...

Ei Peter!
I què tal és l'aproximació i què tal està el peu de via per anar-hi amb criatures?
Haig de començar a buscar zones possibles ben assoleiades!!

jclaramunt ha dit...

Molt bona pinta la zona!!! Haurem de començar a visitar les terres gironines, la veritat és que la paret es veu impressionant!
La ressenya que tens no apareixen els graus, me'ls pots passar? gràcies!

Piter ha dit...

PGB: Jo he estat fidel al que em van comentar jeje tant per bo com per dolent.

Raquel: El peu de via esta prou be, de fet el dissabte passat hi havia una nena petita que estava jugant a peu de via. L'aproximació no es curta, pero tampoc es excessivament llarga, aixó si fa força pujada pero no requereix grimpar.

Josep: Molt molt bona pinta i tant jeje Els graus aprox els tens a una piada anterior meva, busca bellavista al blog i surte els graus a peu de foto.

Anònim ha dit...

Ei, flipats, la via aquesta de 30 m. i 6b és diu "Bon viatge!"