dilluns, de setembre 24, 2007

Les Paparres

El dissabte dia 14, fa ja més d'una setmana, vaig acostar-me a aquesta zona d'escalada situada al costat d'Olesa de Montserrat. Anava amb l'hipermotivat Pep, ell anava amb projecte d'intentar un 7a, jo ja em conformava amb provar alguna cosa més senzilleta.


Arribats ens coloquem a la via Panolis, 6a. Son uns 15m interessants.. amb un petit tram de diedre i un tram de placa a dalt. Surt... pero costa més del que m'hauria pensat. En Pep tambe s'hi posa per escalfar.

Seguidament em poso al projecte del dia, Gnomos engañes más un 6c plaquero que segons el Pep esta completament fet a mida meva. Mi coloco i al pas clau fallo, en el meu cas es tracta de fer un pas dinamic per anar a pillar la presa salvadora; despres d'algun vuelo decideixo que un altre dia ja sera... i m'ajudo de la cinta per arribar a la presa que toca. La resta de via surt sense cap problema. Hi haurem de tornar a provar moviments dinamics....


Vistes privilegiades a Montserrat. I en Pep tibant a On vas que t'en vas.


En Pep passa de plaques.. i es coloca al desplom: On vas que t'en vas, 7a. El pas dur de la via el monta escaquejant-se per La Cagarada, ja que l'Aleje no l'acaba de convencer. Jo la provo en toprope.. i despres de fer 3 cintes tibant penjat com un fuet, decideixo baixar.. ja que no disfruto gens els moviments.

Per acabar ens coloquem a BoulderGate, 6a+ on trec la via sense complicacions. Aquesta es de les meves... plaquera, sense desploms i per disfrutar.

Apa doncs... com tantes altres zones... s'hi haurà de tornar.