dilluns, de març 03, 2008

montserrat times

Despres d'una bona temporada sense piar.. sera questió de tornar-hi jeje

El cas es que aquest cap de setmana vam fer intensiu de Montserrat: primer el dissabte vam anar amb l'Arnau, en Raul i la Laura al sector Columpi del Faraó; i el diumenge amb una bona colla de barcelona vam anar al sector d'esportiva de la vinya nova.

El dissabte, no obstant, va començar amb la motivació del raul per anar a fer la via estrany mirall llunar al Faraó; vam aparcar al parking del castell i vam pendre tota la ferralla i cap amunt. Passem proxims al sector del castell, ens fixem en un cartell colocat fa poc informant de la prohibicó d'escalar en tot el sector de la proa, el senglar... (la gent no en va fer gaire cas, doncs es veien algunes cordades a la paret).



Quan ja portem una bona estona de passejada l'horari que portem ens fan canviar de desti cap a la zona del columpi, on recentment ens havien quedat deures pendents.

Comencem amb la via Yeno de Rabia, un bon 7a, on ja haviem fet un intent fa una setmana, pero al pas del bidit patino i avall... al seguent pas de la via.. on trobem una panxeta priguem de nou agafant-nos a la cinta... casum dena!! es veu a prop pero encara falta. L'Arnau la prova i pringa igualment al pas.. o reintenta i encadena.. quin bou !!! aquest si q esta fort. Jo ho tornare a intentar.. pero tornare a pringar al pas del bidit.



Com que la motivació segueix.. desmunto la via Ruland Guarros, i seguidament em poso a Sr. Pivot, un 6c+ de pila pila... i on avui no tinc el dia.. com q ho veig malament.. la munto tibant de cintes.. per desmuntarla i deixar-ho per un altre dia.

Per acabar amb bon gust de boca farem el segon encadene del dia a Sestao o Baracaldo, un 6b plaquero dels que m'agraden a mi. Una molt bona via... per disfrutar-la de valent !!!

Despres cap al bar.. on trobem una curiosa escena on una parella foranea, estan decidint si agafen un entrepa de fuet.. sense saber que es.. i enmig de les birres.. en Raul s'inspira i ens explica les seves anecdotes tirant-se d'un pont en plan puenting per perdre la por a escalar... si va deixar l'esquena i un any de sequera.. pero el bou vol tornar-hi.. n'hi han que no n'aprenen jeje

El diumenge, ens n'anem a la vinya nova.. com el dia anterior la jornada torna a començar amb intencions viallargueres... pero s'acaben quedant en una molt bona jornada d'esportiva. Avui som colla: Barbara, Elena, Rebeca, Nayana, Alvaro, Juanjo, Marc, Martin, Uri, David i un servidor.



Despres d'esmorzar un fantastic brownie preparat per la Rebeca i la Elena.. (felicitats !! Rebe) comentem la jugada del dia.. i iepps !! corre un Vertex del mes per aqui... i que hi ha.. doncs la ressenya del Serrat del Corb, amb foto meva.. mola !!

De cares a escalada... com a bon carcamal que estic fet... em poso a un 6b (num.13) que surt desplomat, faig dos pasos, xapo i em rellisca la ma amb tanta mala sort que acabo pico terra. I el turmell esquerra a pendre pel sac... sort que l'Elena disposa de turmellera porsiaca, i podre seguir escalant tota la jornada.

Amb la cura d'humilitat, em poso al cinque del costat (num.12) a provar a veure que tal.. sembla que aguanta pero em fa mal, pupulo una estona per la zona d'escalada.. fins que un 6a+ (num.14) em pica l'ullet; aqui la pujo pero sense massa seguretat.. el turmell no m'inspira confiança. Una nova estona de descans.. i ara si q sembla que ha passat... motivat del tot.. m'en vaig a provar el 7a (num.7); pero com que el 6c (num.8) l'alliberen just en aquell moment em poso allí. La munto penjant-me a la primera xapa... i tibant de la segona, la torno a provar en top.. i no li veig massa color.. el pas de la segona a la tercera el veig complicadot... de totes maneres la via es queda muntada.. i la gent va passant per allí a motivar-se, a mi en aquells moments no em deia res i m'en vaig a mirar altres vies.


Em poso a un altre 6a+ (num.16) ... i em penjo de nou.. quin passet per arribar a la segona xapa !! Seguidament...li toca torn a la combinació via 19 fins al capdamunt.. be careful amb les roques !!!! que cauen a dojo!! Marxem d'aquesta zona... i provem l'estetic 6a de l'inici (num. 1) una molt bona via...

Quan ja donava per finalitzat el dia.. em creuo amb la Barbara tibant de valent al 6c... ho te bastant aprop.. motivat ja m'hi poso i encadeno, això si amb la corda per dalt... provo els passos un parell de cops.. pero no m'acabo de motivar per muntar-la per baix... llastima que ara me n'arrepenteixo.



Acabem el dia... amb clara a la vinya nova... un dia primaveral escalant de valent !!!

Ja tinc ganes de tornar-hi... tot i que potser diuen que nevara.. haurem de deixar les cordes a casa ???

I ara algun dia d'aquests.. haurem de fer resum de dies anteriors...

1 comentari:

PGB ha dit...

Carai Pere... quanta feina acumulada que tens! :)
Hehehe mola aquestes escalades en grup! A veure si per la propera ens avises i convenço l'Alba ;)

El 6c aquell de la Vinya Nova es rebotós a més no poder, quina merda presa la lateral aquella de mitja falange ben sobada... :P

I vinga aquests 6c i 7a's! A manxar-li que el proper dia que ens trobem, m'has de fer una exhibició!