diumenge, d’agost 19, 2007

Un tastet de psicobloc per Tossa

El dissabte tarda al veure que a Girona estava assolellat vaig engrescar el meu germà Albert i la meva germana Anna per acostar-nos a la costa brava. Els dos punts previstos eren el psicobloc de Sant Feliu o el de Tossa, on jo i el meu germà teniem previst tibar una estona i ma germana prendre el sol.


Els plans finalment es van modificar: de sol ni rastre... a Sant Feliu la zona estava ocupada per pescadors i per tant ens vam decidir per fer els km de curves per arribar a la zona de Tossa. Allí feia més fresqueta de la prevista, i l'onatge a estones era una mica massa fort.


La cova. Font: blog d'en PGB

De totes maneres el primer valent va ser l'Albert que es va acostar nedant a la zona de la cova i va fer els primers tientos per pujar per la roca. Seguidament m'hi vaig posar jo.. i ja a la primera repisa on comença el desplom m'ho vaig mirar amb una mica de respecte. Finalment es va animar fins i tot l'Anna.. que ja que no podia pendre el sol es va distreure una estona. Vam provar els primers metres de la Chiringito Play, i algun intent a la paret de la dreta.. pero sobretot en aquesta ultima zona les ones pujaven enlaire i s'havia d'anar amb compte perque en els primers metres t'arrencaven de la paret.

Al final entre la fresqueta que feia, i que l'onatge et deixava una mica baldat (costava un munt tornar a pujar a la tovallola..) , vam decidir tornar cap a casa...

Al final em vaig quedar amb ganes de més... haurem de tornar-hi !! pero amb sol i mar més plana.